2021年11月20日土曜日

死後の世界とは何なのか? 考えたことも無かったので、調べてみました。 What is the afterlife? I had never thought about it, so I looked it up.

私も死後の世界を体験というか、なんなのか?わかりませんがw教えてもらいましたがwあれが本当の意味はなんなのか?さっぱりですがw

I also experience the afterlife, or what is it? I don't know, but I was taught w What does that really mean? I have no idea lol

死ぬとということ一体どう言うものなのか?そうしたことは一切わかりません。

What on earth does it mean to die? I don't know that at all.

インターネットで調べてみると、この動画がとても興味深い内容で多くの検索結果が表示されました。 

When I looked it up on the Internet, this video was very interesting and many search results were displayed.

「立花 隆氏リポート 臨死体験」

"Takashi Tachibana Report: Near-Death Experience"

こうした内容は語り継がれるものであり、とても貴重なものであると思います。

I think these contents are handed down and very valuable.

 

  


 



この内容は今日初めて知り、見て率直な感想は、とてもいい内容だった。

This content is for the first time today to know, and look at the candid impressions, very good content.

皆同じ夢を見ることはあり得ないので、夢ではない。

This content is for the first time today to know, and look at the candid impressions, very good content.

予め人間の脳にインプットされて持っているものというものはわからないが、それがビジョンとして見ているとするなら夢となるなら夢ではないのであれば、否定になる。

I don't know what you have in the human brain input in advance, but if you see it as a vision, if it's not a dream, it's denied.

とにかく皆同じ内容であるという興味深い内容であり、やはり死後の世界というものはあるのであろうと思うしかない。

Anyway, it's interesting that everyone has the same content, and I have no choice but to think that there is a world after death.

そして実際に私自身が常に聴こえてくるものは、私自身は見られていること、そして精霊と言っているが、そうした人には本当に色々なタイプの人たちが存在すること。

And what I can actually hear is what I always hear is what I am seen and that I am a spirit, but there are really various types of people in such people.

そして脳については、極めて危険な研究であり、かなり批判的な意見であり、私自身も同意であった。そして、そういう体験を常にしたのはなぜだったのか?わからなかったのですが、危険な状態な体験を数ヶ月に渡って私自身、経験した。

And as for the brain, it's an extremely dangerous study, and why did you always have such an experience? I didn't know, but I experienced danger and somehow such an experience for several months.


そして登山家の人が常に目の前の誰かが許してくれなかったので辛いが歩き続けたという内容にも似ている。

And it's similar to the fact that the mountaineer didn't always forgive anyone in front of me, so it's hard, but he kept walking.

本当に同じなのです。

It's really the same.


そしてその後の人生の価値観が一変した。それは同意です。

And the values of life after that changed drastically. I agree with that.

0 件のコメント:

コメントを投稿

バイクのラバー部品だけ綺麗にしてみたら黒く光った。やはり掃除すると気分的に良い。

バイクの汚れは全く気にしない人ですがw まあラバー部品だけ試しにやってみたら結構綺麗になって嬉しい。 無言のメッセージありがとうございますw これが最高でしたw 真っ黒な光を取り戻しますw 使ったものは呉製品2つ ・ポリメイト クリア ・ラバープロテクタント Befor   af...