人生のやりたいこと音楽、英語、数学・・・・色々とたくさんありますが、なぜそれをやりたいのかという目的が重要になると思います。
There are a lot of things I want to do in my life, music, English, mathematics, etc., but I think the purpose of why I want to do it is important.
あと生活費も稼げると嬉しいw
And I'd be happy if I could earn living expenses lol
音楽は楽しいがお金に一切ならない。
Music is fun, but it doesn't make any money.
英語もお金にはならない。
English is not money either.
2つともに教えるという意味ではお金になるのかもしれないが、学歴やら経歴などを考えるなら正直個人ではかなり難しいので無理w
It may be money in the sense of teaching both of them, but if you think about your education and background, it's honestly quite difficult for individuals, so it's impossible w
書籍作りで本物の情報を出してもこの有様w
Even if you give real information by making a book, this is how it is w
世の中の大半が愚かすぎて、アホばっかりでわからないことすらわかっていないので、無理かと思うw
Most of the world is too stupid, I don't even know what I don't know because I'm stupid, so I don't think it's possible w
まああとは知名度、学歴が超需要ですね。そういうものでしか見ないのでw
Well, after that, it's very demand for publicity and education. I only see it like that lol
数学もなぜやりたいか目的がはっきりしないと無理w
It's impossible if you don't know why you want to do mathematics.
お金にはなるものの、数学を学んで設計、構造計算、資格、プログラミングなどなど、そこへのプロセスが長い。
Although it's money, there's a long process to learn mathematics, design, structural calculations, qualifications, programming, etc.
そして音楽、英語、数学すべて基礎学習の部分です。
And music, English, and mathematics are all part of basic learning.
金を稼ぐにはその先にあるもの作り、商品に変えて売るということにする必要があります。
In order to earn money, you need to make something beyond that, turn it into a product, and sell it.
でも音楽でお金を稼ぐ方法の1つではありますね。
・教える、書籍にする。
・コンテンツ、プロデュースなど創作(クリエーター)、制作者側となる。
・???
But it's one way to make money with music.
・Teach, make it a book.
・Create (creator) such as content and production, and become the creator side.
・???
そしてゲーム作成というものはすべての最終的な合算商品となり、そこまで到達すると商品としての価値が生まれてお金が稼げるようになります。
And game creation will be the final combined product of all, and when you reach that point, you will be able to earn money by creating value as a product.
やりたいことは音楽、英語、数学すべて基礎学力、基礎学習レベルです。
What I want to do is music, English, and mathematics all basic academic ability and basic learning level.
これらをすべて生かせるのはやはり次のステップであるプログラミング=ゲーム制作になると思います。
I think it will be programming = game production, which is the next step to make use of all of these.
ゲームでも作って売ってみるかw
Let's make a game and sell it lol
軽い気持ちでやってみるのもありですw
It's also possible to try it with a light feeling lol
センスとコピーする才能があれば、なんとでもなります。
If you have the talent to copy with sense, you can do anything.
ドット絵ですが、実はモザイク変換を使えばイラストやら適当な写真からあっという間にドット絵は制作できますw
It's a pixel art, but in fact, if you use mosaic conversion, you can make pixel art in no time from illustrations and suitable photos w
ここが重要ですw
This is important w
ドット絵はモザイク変換で一瞬で作れるw
Dot painting can be made in an instant by mosaic conversion w
あとは材料を用意、使ってこだわりと、凝った、楽しいゲームを作り上げることが重要ですw
After that, it's important to prepare ingredients, use them, stick to them, and create elaborate and fun games w
ゲーム制作=ゲーム音楽
ゲーム制作=ストーリー物語制作
ゲーム制作=数学能力(プログラミング不要なら今はいらんのかな?w)
ゲーム制作=お金を稼ぐことが可能
ゲーム制作=英語版も同時リリースで世界シェアでお金になるw
Game production = game music
Game production = story production
Game production = mathematical ability (If you don't need programming, don't you need it now? W)
Game production = You can make money.
Game production = English version will also be released at the same time and it will be money in the world market share w
お金を稼ぐ意味でもちゃんとした製品クォリティー、喜ばれる、楽しい、かっこいいゲームを制作する必要があります。
In the sense of making money, you need to create a proper product quality, pleasing, fun, and cool game.
それらの日記も込みで同時に進めていきます。
We will proceed with those diaries at the same time including them.
・音楽
・英語
・ゲーム制作
・Music
・English
・Game production
この3つ目の最後にまとまる形に製品化して売り出します。
At the end of this third one, it will be commercialized and sold.
そうすることでお金をなんとか得ることに変えていきたいと思いますw
By doing so, I would like to change it to something that I can somehow get money lol
生活するにはお金が必要不可欠ですからね。
Because money is essential to live.
音楽は本当にお金にはなりませんが、製品にして売れば売れます。
Music doesn't really make money, but if you sell it as a product, you can sell it.
ゲームを作って、ゲーム音楽にする、映画音楽、オペラ音楽、劇場音楽、イベント音楽などコンテンツと一緒に抱き合わせで音楽は売れます。
You can make a game and make it into game music, and sell music by hugging it with content such as movie music, opera music, theater music, and event music.
それは昔から不変の稼ぎ方です。
That's an immutable way of earning money from long ago.
ジャズも昔はダンスクラブ音楽でした。
Jazz used to be dance club music.
そうした需要があって供給されるもの。
Something that is supplied with such demand.
音楽だけでは稼げないなら、抱き合わせ商品で稼ぐ。
If you can't earn money with music alone, you can earn it with tie-a-handise products.
これしか昔から方法はありませんw
This is the only way for a long time.
がんばりましょうw
Let's do our best lol
ゲーム制作へのステップ
Steps to game production
1.ツールと材料を揃えるところからですねw
One. It's from the place where tools and materials are aligned.
ツクール、モザイク変換ソフト、画像編集ソフトでツールはこの2つだけですw
Maker, mosaic conversion software, image editing software, only these two tools w
2.お手本作品、インスパイア作品を選ぶ。
Two. Choose an example work and an inspirational work.
コピーではないのですが、インスパイア作品はバック背景が違う、ほぼコピーですw
It's not a copy, but the inspired work has a different background, it's almost a copy w
お手本作品、インスパイア作品をよく研究して真似をしてゲーム制作ツールで作り上げます。
I will carefully study and imitate the model work and inspire it, and make it with game production tools.
3.売り方を考えておく。
Three. I'll think about how to sell it.
売るにはどこで売るかになります。
It's where to sell it.
スイッチ販売サイト、アップル販売サイト、Google販売サイト
Switch sales site, Apple sales site, Google sales site
たくさんありますので、そうした販売サイトを見つけておく必要あります。
There are a lot of them, so you need to find such a sales site.
もちろん審査はありますし、返金対応処理もされるので、いい加減なものはすべて返金されてお金には一切なりません。
Of course, there will be a review and refunds will be processed, so everything irresponsible will be refunded and it will not be any money.
今は本当に多くのゲームがたくさんあり、ただでさえお金を稼ぐのは無理なので、まずは無料で体験版などを作ってから売るというのもアリです。
There are so many games now, and it's impossible to make money, so it's also good to make a trial version for free first and then sell it.
まずは遊んでもらう必要がある。
First of all, you need to play.
0 件のコメント:
コメントを投稿